15 feb. 2013

Am filmat in Las Fierbinti


MediaPro Pictures m-a invitat sa filmez pentru doua zile in celebrul serial "Las Fierbinti". Filmarile se desfasoara in localitatea Fierbinti Targ din judetul Ialomita, loc in care toata suflarea satului, gainile, caii, casele, crangurile si tractoarele sunt parte dintr-un imens platou de filmare.  

Lume buna in echipa, colegi de facultate dar si profesionisti cu care nu am avut ocazia sa colaborez pana acum. Povestea episodului in care apar este scrisa cu ritm, mult umor si reuneste actori de prima mana, unii chiar din tanara generatie cu care am colaborat excelent.

M-am bucurat sa ma reintalnesc cu exceptionala actrita Mirela Oprisor cu care printre picaturi am depanat amintiri de pe vreme studentiei noastre si cu talentatul actor Adrian Vancica care a creat un super personaj pentru intreg serialul. Am descoperit la lucru pe tanarul actor Toma Cuzin care prin charisma sa m-a trimis cu gandul la regretatul Serban Ionescu dar si pe Mihai Rait Dragomir actor inzestrat cu multe calitati din generatia tanara.

Scenariul exceptional scris de Mimi Branescu care actor fiind a inteles perfect cat de importanta si necesara este replica, este filmat de o echipa de operatori condusa de directorul de imagine Serban Ionescu si orchestrat ireprosabil de regizorul Dragos Buliga .

Amintesc si tin sa multumesc intregii echipe de productie care foarte bine organizata si extrem de atenta la detalii a avut grija de mine si m-au facut sa ma simt extrem de confortabil pe toata durata pregatirii si realizarii acestui episod din serialul "Las Fierbinti" ce va fi difuzat in cel de-al 3-lea sezon de la lansarea sa oficiala.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu va obositi sa comentati daca nu aveti o identitate clara, vizibila si verificabila.